понедељак, 20. јул 2015.

Pampers vs. Tenera pelene

Drage moje, dragi moji,
Danas ću sa vama podeliti moje iskustvo u vezi sa bebi pelenama.
Za ovo neko vreme, koje sam "u pelenama", probala sam sve što postoji na našem tržištu.
Kada kupujemo za nase najmladje, stvarno želimo da to bude TO. Ponekad stedimo na nečemu drugom da bi svom malisanu  pružili najbolje.
Ali,
Nije uvek -najbolje ono što je skupo. Ponekad, u mom slučaju, vrlo često, postoji a lot of dobrih proizvoda koje možemo kupiti za dosta manje novca.
Ja sam skromna i iskrena žena,
Tako da ćete na ovom mom blogu  nalaziti dobre proizvode za svačiji džep. Jer ni moj nije preterano dubok, da se ne lažemo...:)
Dakle,
Ukoliko ste u dilemi oko pelena, toplo preporučujem TENERINE. One su Kod nas uvezene iz Turske.
Veliko pakovanje, u mom slučaju 4. ima 62 komada i košta 990 dinara. Što je ekstra cena a kvalitet je stvarno dobar. Ne probijaju, rastegljive su, mekane, nema ojeda, nema alergija.
Preporučujem da izmedju zelenog i plavog pakovanja OBAVEZNO uzmete PLAVO!
Toplo preporučujem.
Ljubite klince.
Lajkujte me.
Sherujte!
Ako vam je tekst pomogao i dilemi, pratite me. Pišite mi. Ljubac...

Нема коментара:

Постави коментар