петак, 17. јул 2015.

Srećni roditelji-srećno dete

Osnova za dobro roditeljstvo je dobro raspoloženje.
Ne možete očekivati nemoguće, odnosno da dete bude dobro i idealno, ako ga zapostavljate i ako vam je sve drugo preče od njega.
Rećićete, kako može bilo šta da mi bude preče od mog deteta??? Sve što radim, radim zbog njega???
Ništa nam nije preče od deteta ali, opet nas posao i obaveze odvlače na drugu stranu. Ja bih se po celi dan igrala sa decom, i svojom i tuđom, ali moram da skuvam, moram da operem, moram da očistim. A deca traže pažnju koju bih pružila ali nemam kad.
Desi se i da se ukaže neko "slobodno" vreme, ali bih ja radije čitala knjigu???Išla na kafu? I između dece biram ovo drugo? Da to nije malo bezobrazno?
Svi mi imamo pravo izbora. Ali, dete nije odabralo da bude rođeno, nego smo to odabrali mi.
Zato, moramo preuzeti odgovornost svog izbora i odgovorno se ponašati prema svom izboru.
Ne mogu odabrati da rodim dete, a onda da mi sve bude preče od njega.
To nije roditeljstvo i deca iz takvih porodica uglavnom odrastaju sa socijalnim, drustvenim problemima.
Deca nas imitiraju.
Ako mi nemamo vremena za njih i da im pružimo razgovor kada im je potrbno. Neće ni oni hteti kada mi budemo tražili razgovor od njih.
Ako mi ne posvetimo pažnju svojoj deci, privućiće je na nekom drugom mestu. Možda na neki loš način.
Obično deca koja traže pažnju, srljaju u delikvenciju. Jer tim putem privlače pažnju na sebe, koja im je potrebna.
Roditeljstvo je ogromna odgovornost!
Ali, ako ste je već odabrali, nosite se sa njom.
Zdravstveni sam radnik i verujem u Boga, ali, ponekad se stvarno zamislim da li treba legalizovati ABORTUSE ili ne. Da li je ABORTUS GREH ili ne???
Da li je greh roditi dete i posle zaboraviti na njega?
Neću o tome.
Baviću se time, kako da napredujemo kao RODITELJI.
Za početak ću vas zamoliti,
kojeg god da je uzrasta vaše dete, posvetite mu pažnju. Posmatrajte ga.
Ne dozvolite da dođete u situaciju da izgubite svoje dete zbog svoje nepažnje. Ne dozvolite da se pojavi PROBLEM koji MORATE rešiti a ne znate kako. Posvetite se vašem detetu. Budite svesni kakvo blago imate pored sebe.

Ljubite vaše dete.
Ljubite sebe.
Volite se.
Oko Andjela...sve vidi...:D
Pišite mi

Нема коментара:

Постави коментар